Evaluarea Cadrelor Didactice
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2018_2019
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2019_2020
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2020_2021 an 1_2_3
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2020_2021
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2021_2022
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2021_2022 ani terminali
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2022_2023
Raport privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților 2023_2024
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem I 2018_2019
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem I 2019_2020
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem I 2020_2021
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem II 2018_2019
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem II 2019_2020
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem II 2020_2021
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem I 2022_2023
RAPORT asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem II 2022_2023
Raport asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem I 2023_2024
Raport asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral sem II 2023_2024
Anexa 06-09-UIS Formular_Chestionari de evaluare a satisfacerii așteptărilor studenților
Anexa 06-07-UIS FORMULAR_Chestionar de autoevaluare
Anexa 06-06-UIS Fişa de evaluare a cadrului didactic de către directorul de departament
Anexa 06-05-UIS Chestionar de evaluare colegiala
Regulament privind evaluarea periodică a calității corpului didactic în UIS
Regulament privind evaluarea satisfacerii așteptărilor studenților
Procedură privind monitorizarea inserției socio – profesionale a absolvenților pe piața muncii